mandag 12. mars 2007

Tikken!

Har blitt tikket så nå må jeg visstnok skrive 5 rare ting om meg selv:

1. Skriften min er så stygg at en lærer en gang lurte på om jeg hadde dysleksi.
2. Jeg synes ikke naturfag er så kjedelig.
3. Finsk rugbrød er noe av det beste så finns!
4. Jeg liker ikke å skrive SMS! (noe som på ingen måte betyr at jeg ikke liker å få noen)
5. Ellers kan jeg telle til ti på russisk: Adjinn, dva, tri, chitiri, piet, scheist, sijem, våsim, djevet, djeset!



Sender videre til Irene, Oddbjørn og Ina.

Dass vidanja,

Lasse

4 kommentarer:

Anonym sa...

du har tikken ein gang te Lasse

Anonym sa...

Har du she andre venner halvor så du kan tikka? Å lasse? d va på tide at du oppdaterte bloggen din=) Kult at eg skreiv mld t deg akkorat når du holdt på=) Konge... Åsså e russisk drid kult.. I like, i like... Hb alt står bra t der hjemma =) Å takk for at du gadd å skriva meg t bage på mld eg sendte deg =) Du e god...*solveig*

Anonym sa...

WOw lasse bra jobba! eg e stolt øve russisken din!
My school my school;)

Anonym sa...

well done Lasse, u have a big future in learning russian, good luck. *Vera*