torsdag 10. april 2008

Tralala...

Hmm... Tenkte jeg skulle skrive noe med mening for en gangs skyld. Eller når jeg tenker meg om så dropper jeg det... Jeg lister heller bare opp et par ting jeg tenker på for tiden (eller bare noe helt random):

*Jeg eier Halvor i brettspill.
*Jeg gleder meg til sommerferien (les: til eksamen er over).
*Aberratio Mentis betyr lettere tilbakestående på latinsk.
*Mor til Jens er Hot!
*Sengen min er alt for myk.
*Tupla smaker godt.
*Jeg fikk nettopp en sovjetisk militærhjelm. Jeg synes den er kul.
*Dopapir.
*Petroleumsgeologi er ikke så kjekt, fordi jeg fatter bæret av det.
*Solvis ord er lov :P
*Øl rimer på blodpøl.
*Jeg har en regning foran meg på 200 NOK som jeg ikke har betalt, selv om den har ligget der i kanskje 2 uker. Jeg skylder på latskap.
*Dette med å skrive lister får meg til å tenke på Naiv Super (som jeg aldri fikk lest ut...).
*Skriver jeg mer nå blir det bare kjedeligt. Natti-natt, og her er et rimelig nytt dikt:

Æble
Fra gården kommer det røyk,
og en stram osende lukt.
Gjødsel over hele plassen,
her bæres ingen frukt.

Her samles alle forbryterne,
for å gjemme sitt stæsj.
For ingen vil vel lete,
i et sted fullt med bæsj?

Samfunnet vil kritisere,
si at du må vokse opp.
Hva vet vel de?
Bli heller høy på steinsopp!

Du kommer over fjellet,
pussende på siklene.
Men du våkner ei,
uten støt i testiklene.

Jeg har aldri møtt ham.
Jeg kjenner ingen Herr Jølse.
Er du helt tilbakestående?
Det er ingenting som rimer på pølse!


Tupla Tupla Tupla Tupla Tupla Tupla...

6 kommentarer:

Torstein sa...

D va konge å lesa i listeform. Møje interessant. Kan du utdypa d me petroleumsgeologi litt merr? Viss du ikkje fatte bære av d, trur eg kanskje at eg bør bytta petroleumsgeologi me petroleumsteknologi t neste år...

Men frå alvor t spøk - d va et konge dikt! Herligt me litt latter i sykdomstilværelsen min.. Stå på!

Anonym sa...

for d fysta: du vant me 1 poeng. D va rein flaks at du vant istedenfor mg.

Du e ganske lite gentil
og ikkje har du gemalinne eingang.
D e jo givetvis slik at du ikkje forstår driten av d eg skrive nå.
Du e ein gordisk knute
Du e i ein ganske dårlig habitus
Eg skrive te dg me pamflett og d e d mange som kan parafere

Oddbjørn sa...

Ke spel du eide Halvor i?

Bra dikt forresten.

Lasse sa...

Tori: i pet.geo. har me ein argentinsk foreleser, pluss at alt går på engelsk (avanserte ord...) + eg har ikkje gidda fyllt så mye me t nå... Mn lige du geo så e jo d kjekt for deg :)

Hjallis: Legg fra deg synonymordbogå og kom deg ner fra din paradør. For meg vil du alltid ver på nivå me ein zofytt. Sgo tro du leid av parafreni...

Oddi: Stormenes tid :)

Takk for postive kommentarer, d e d så holde ilden i gang!

Mvh.
Lasse

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Rebecca sa...

eg fatta ikke en dritt av diktet ditt, men d e sikkert ikke fyste gang... btw (for å være kul å bruke sleng) digg å høre ka du tenke på, veldig interresant!!! du e konge lasse d va digg å treffe deg igjen i helga siden d e så lenge siden... =)