mandag 11. desember 2006

Lesing på do

Jeg vet ikke med dere, men når jeg sitter å gjør mitt fornødne oppstår det en sterk trang til å lese. Jeg leser hva som helst, alt med skrift på, så hvorfor ikke da lese noe nyttig?

Derfor har jeg vært så lur å plassere min store blå geografibok inne på toalettet. Så hver gang naturen kaller har jeg noe spennende, samt kunnskapsberikende å lese. Dette trikset funker også veldig bra når du er trøtt og umotivert, men må lese til prøve.

Toalettet er på mange måter et fint rom. Når du er der inne holder andre seg ute, du får tid til å tenke, å meditere, eller bare slappe av.



Opplysende hilsninger,

Lasse

PS: Visste du at Surinams hovedeksport er bauxitt?

6 kommentarer:

Anonym sa...

selvfølgelig viste eg at Surinams hovedeksport e bauxitt ka du tror om mg. Litt enig med dg men eg lese ytterst sjeldent på toalettet. Bare når det e någe å lesa åg det e d ikkje hjemma, så d e når eg e på besøk eg lese.

På tide med oppdatering ja. fortsett lii oftere

Lasse sa...

Sorry, dumt spørsmål fra min side. Eksportnæringen i Surinam er jo viden kjent...

Men ellers skal jeg prøve å skjerpe meg når det kommer til oppdateringer.

Mvh.

Lasse

Fredrik K sa...

Jeg er selvsagt helt enig med deg. Toalettet er et meget undervurdert rom, og utrolig praktisk. Har desverre ingen oppbevaringsplass for bøker/aviser på mitt bad, men det kommer. Kanskje til jul?

Rebecca sa...

hmm.. jeg syns dette var en ekstremt god ide, må si at jeg hadde heller lest bil blader, enn en slik bok, men det er det jeg synes er verdt å lese om, og jeg synes det er utrolig lærerikt og meget nødvendig..

Anonym sa...

Å slette gamle smser er brillefint tidsfordriv på toalettet!

Fredrik K sa...

Du Lassie, kem va det så egentlig begynte å snakka om "høytærede pastor Egeland"? Va d meg, deg eller nogen andre? Blei plutselig så sinnsykt forveden... Vett eg kan senda melding, men gaddsje:p

Glede meg t å få fullt referat fra julagrøten ikveld!