torsdag 30. juli 2009

Hrvatska!

Daa satt vi paa en internettcafe i Dubrovnik den siste dagen her nede. Varmt, men ikke ubehagelig, og folka here nede er ganske vennlige. Har vaert en koseligt tur, og en del ting har skjedd:

Syygt bra, vi fikk en telefon fra resepsjonisten ca kl 12 og sa at vi maatte sjekke ut snart. Vi skjoente ingen ting, det var jo onsdag i dag?? Paa en eller annen maate hadde vi hoppet over en dag, og maatte pakke for harde livet. Heldigvis tok resepsjonisten det med et smil og var like behjelpelig som vanlig.

Ellers var vi var vi ute paa en liten tur med vannscooter. Naar vi kom til utleiestedet var det kun en gammel slitt brygge med noen sledne fartoey. Vi fikk beskjed om at hvis politiet fikk tak i oss, saa leide vi scooterne av en "venn". Skikkelig risky business for aa si det saann. Det gikk greit frem til tilbaketuren hvor motoren paa min broet i sammen, og Halvor maatte taue meg inn. Naar vi saa kom tilbake og sa hva som hadde skjedd, fungerte selvfoelgelig den forbanna scootern uten problem. Jaja, det var jo festlig saa lenge det varte...

Det stoerste med hele turen var nok alikevel tennismatchen mellom Hjallis og meg. Halvor hadde hatt litt trening med en semi-professjonell et par tre ganger fra foer, og jeg var en total nybegynner. Det startet ok jeg vant foerste game'en litt overaskende. Deretter ballet det paa seg til jeg ledet 5-0 i games. Alt jeg trengte var en til for aa vinne settet. Saa vant halvor sin foerste game, deretter hadde jeg advantage 4 ganger i game nr 7, til jeg tapte der ogsaa. Til slutt var det 6-6 og tie break, som Halvor selvfoelgelig vant... Jaja, hadde ham nesten..

Skjedde et par andre ting ogsaa, jeg klippet haaret, fikk massasje av en dude som likte aa utbrodere om sexlivet sitt, og jeg har kjoept masse nye boeker..

Hvis du vil ha en litt subjektiv og annerledes beretning fra turen, saa sjekk Halvor sin blogg. --->

Vi er hjemme ca kvart over ett (hvis noen vil moete opp med norske flagg og blomster)

Mvh.
Lasse

3 kommentarer:

Halvor sa...

rettelse

jeg har aldri spilt med en semi-professjonell. I tillegg hadde jeg full kontroll. Lot lasse faa overtaket. Dermed ville tapet svi mer.

Linn sa...

Du tok en Rybakk på slutten der ja :P hørtes ut som en fin tur :)

Lasse sa...

Linn: Ja, blei litt skuffa når d isje va någen dr når me kom hjem... :-(

(Udenom mor t hjallis då selvfølgelig :-) )