mandag 17. august 2009

Sent på kveld

Sup' peepz?

Tenkte jeg skulle dele noe enkelt med dere denne trøttende aften...

* En del av min lyriske utfoldenhet begynner å ta en viss seriøs tone. Vet ikke om jeg liker det helt...
* Leser "A song of ice and fire" for øgonblikket. Absolutt å anbefale!
* Når jeg setter teologien min opp mot min logikk og realisme, ender jeg ofte opp med å prøve å tenke på andre ting.
* Noe rart skjer når jeg sitter bak i en forsamling og kjeder meg. Jeg leter etter folk med klær som har rare mønstre. For og så strebe etter å danne et system i dette og kanskje en enkel matematisk logikk. (Men for andre folk virker det bare som jeg sitter og nistirrer på den smålubne duden foran meg)
* For en som vanligvis har et følelsesmessig spekter som bølger svært lite, er det en smule irriterende når det først begynner å svaie...
*Hmm, ingen dikt i dag (for det jeg skrev ble alt for jalla...), derfor fyrer jeg på en lolcat (alle liker vel katter?)



Ha en fin uke!

4 kommentarer:

Hilde Therese sa...

Lasse, du e kul å søt å snill, å litt rar egentligt ( å då tenke eg på mønster å matematikk. ) Ver så snill å oppdater ofte sånn eg kan holda øye me gjengen her heima. =) Du skrive gøy!! :D

:D

Lasse sa...

Takk for di vennlige og koselige ordå :-)

Sga jørr mitt besta! Men du får oppdatera fra Sunnmøre du og, så eg isje bler ein sånn lonesome poster :,(

Linn sa...

aw... katt!
klær med mønstre på er kule, det er det som tekker meg til sånne trendy skater-butikker... haha

det er koselig å lese det du skriver lassemasse:)

Mari sa...

hehe, kjenner meg igjen i det med å studere rare mønstre når man kjeder seg, men i stedet for å se logiske matte-greier, så ser jeg heller mennesker og ansikter og vesener :) så søt katt du har på det profilbildet ditt da :)