tirsdag 30. januar 2007

Blod, svette og tårer...

Jaha, da oppdateres bloggen med et lite referat fra helgen:

På Fredagskvelden var det cafe i kirka. Vi var kun 6 stk. og så skrekkfilmen "Hell's gate". Filmen ble trolig aldri nominert til Oskar for å si det på den måten. Men ellers en koselig kveld.

Lørdag startet tidlig (13.00) med 10.000 meter på kunstisbanen med Torstein B, Halvor J, og Halvor "Hjallis" Krunenes (+ meg selv da selvfølgelig). Torstein hadde lengdeløpsskøyter mens vi andre brykte hockeyskøyter. Vi startet friskt med Torstein i tet (en ledelse han aldri ga fra seg), Halvor j bak ham, så meg, og deretter Hjallis til sist. Det var aldri tvil om at Torstein skulle vinne, og heller ingen tvil om at Hjallis kom til å tape. Så da ble kampen om andreplassen mellom meg og Halvor J. Jeg holdt meg like bak ham mesteparten av tiden, men satte inne en spurt siste runde og tok dermed sølvmedaljen :) Torstein kom inn på tiden 00.32.30, jeg 00.33.30 og Halvor J like bak, og til sist Hjallis på 00.39.45.

På kvelden ble det DØSF i kirka. Vi var 17 stk. som spilte brettspill. Se den ærede pastorens blogg for et fullt referat.

Søndagen gikk rolig for seg, og på kvelden så jeg, Hjallis og Anders film. Den første var litt kul, en slags dokumentar om en galning som (trodde?) han skjøt JFK, veldig underholdene. Vi så også en Sør-Koreansk krigsfilmgrøsser. Litt bedre enn fredagsfilmen, men ikke mye...

Ellers kan jeg jo bare nevne at i morgen (onsdag) så har jeg fri, og Winston Churchill er kul!


You were given the choice between war and dishonor. You chose dishonor and you will have war....

Hilsninger,

Lasse

3 kommentarer:

Rebecca sa...

DØSF- er hva??

Anonym sa...

eg vil åg ver hjemma i stavanger å henga me dåkkar...Asj...

Anonym sa...

"Den Økumeniske Spill Foreningen", brettspelklubben vår :)