torsdag 11. januar 2007

Oppdatering!

Jippi ny post! Jeg har egentlitg ikke noe særlig å skrive om. Skal til Røldal i helgen for å stå på ski, mens resten av klassen skal nyte alkoholens syndige rus. ;)
Skal prøve å skrive et lite referat fra turen når jeg kommer tilbake. Men nå må jeg starte på fysikkrapporten min som handler om det utrolig spennende temaet: "elektronets spesifike ladning". Ellers kan jeg slenge ut et av de gamle diktene mine og ønske alle som jeg har glemt, et godt nytt år på etterskudd!



Ensomme potetgull synger ikke om sild

En kropp full av hår,
en kropp full av sår.
Livet er et spill,
og i havet svømmer det sild.

På havets bunn,
er dagen lang.
Her sitter jeg,
og synger min sang.

Jeg er bare et null,
jeg er bare et potetgull.

Hilsninger,

Lasse

6 kommentarer:

Joakim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Joakim sa...

Eg visste ikkje at du va så poetisk, Lasse. Eg misunne deg den turen t Røldal. Glede meg t trekkå i Sirdalen åbne for fullt. Du får uansett ha ein go tur!

Torstein sa...

Utruligt bra!

Anonym sa...

eg vett at du bare e et null
bare et potetgull, men du e på bedringens vei håbe eg.

lykke te på turen. Satse på at du klare å holde dg unna dn rusen

Trine sa...

Eg sunns ikkje du e ett null! Håbe du he d fint i snøen!

Hilde Therese sa...

Jaja...Dr e nogen så e så heldige å få snø og ja..Livet e ikje rettferdigt...jaja...Sånn e d..Får hb at du koste dg..

:D