mandag 20. november 2006

Njunorsk

No fyrstkåmande onsdag skal eg skriva njunorskstil. Sidan eg gledar meg så hemskt mykje, tenkte eg at eg sgo dela mine tankjar om dette vene og nydelege språkjet.

Ivar Aasen (fred verta med han) varta ein stor mann. Ikkje berre eiterlot han seg eit testament over det norske særeigne skriftspråkhje, men han skappte eit språkj som blir elska av våre skrivehungrige elevar i dag. Nei folkens, kva skulle me ha gjere hvis ikkje njunorsk blei oppfunni? Me måtte vel sitta her på skuulen å lera meir om uviktege ting som realfag og framanspråg og hatt eit meir effektivt bjuråkrati med kun eit skriftspråk. Men hei, kor kjedelegt hadde ikkje det vori? Nei eg foreslår at me innstiftar ein heilagdag for Ivar Aasen (fvmh.), samt innførar 6 timar njunorsk pugging kvar dag (kven har vel bruk for matematikk og slikj tullball uansett).

Njunorske helsingar,

Lasse

6 kommentarer:

Fredrik K sa...

Eg styttar deg veldigt i denne måten å trena deg på... Lykki til! (Å, eg merkar at eg ikkje har skreve på dette målet på ein stund...)

Kul blogggg!

Lasse sa...

Takkjar så inderlegt mykje for støtta!

Torstein sa...

Eg hadde ikkje trudd at eg sgo få njunorske helsingar frå Lasse, men der tok eg feil. Eg helsar attende min ven!

Trine sa...

Nynorsk og dei!!

Hilde Therese sa...

Jaja..Då e d onsdag...Å kossen gjekk då denne stilen? :P hehe..Fest med nynorsk..:D
Hb at d gjekk bra på ann jaffal...

:D

Lasse sa...

Njunorskstilen gjekk strakt vest... håpar berre at eg ikkje får trear...